Klantenservice
Wij helpen je graag verder
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Voor artikelen zonder bedrukking geldt de wettelijke retourtermijn van 14 dagen na ontvangst. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Indien je artikelen wilt retourneren, dan kan je contact met ons opnemen via info@mkhbusiness.nl. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Artikelen die gepersonaliseerd zijn door middel van een bedrukking/borduring kunnen NIET worden geretourneerd, ook pasmodellen niet. Dit geldt expliciet voor individuele namen, initialen etc. in en/of op kleding. Aangeboden artikelen worden geweigerd en geretourneerd op eigen kosten. Al deze leveringen zijn definitief! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien je ervoor hebt gekozen om de bestelling naar het opgegeven leveradres te laten versturen, moet je rekening houden met een levertijd van circa 5 tot 10 werkdagen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een track & trace op het opgegeven e-mailadres om de bestelling te kunnen volgen. Heb je ervoor gekozen om de bestelling GRATIS op school te laten leveren, dan zal deze hier worden geleverd op de aangegeven leverweek/datum. Vervolgens zul je hierna de bestelling door één van de docenten uitgeleverd krijgen. Heb je toch nog vragen over jouw bestelling? Stuur gerust een e-mail info@mkhbusiness.nl en wij helpen jou graag! Kan ik de kleding ergens passen?
Twijfel je over de juiste maat, dan is het altijd mogelijk om de kleding bij ons te komen passen. Wij hebben alle maten hangen, dus kom vooral langs om verzekerd te zijn van de juiste maat. Meten = Weten! Je bent van harte welkom op het volgende adres: MKH Business Het is handig om van tevoren even een afspraak te maken (+31 (0)172-792 092) om te komen passen. Dan weten wij zeker dat we alle tijd voor je hebben! Let op! De kleding die wij leveren, is in de meeste gevallen gepersonaliseerd d.m.v. logo's, namen en/of andere uitingen. Indien dat het geval is, kan de kleding niet retour gestuurd worden als het onverhoopt niet past. Zorg dus dat je zeker ben van de juiste maat! Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons betalen met onderstaande mogelijkheden:
Betaal ik verzendkosten?
Wij bieden de volgende opties:
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wij proberen je tijdens het gehele proces op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling:
Heb je vragen over de status van de bestelling, neem dan vooral contact op door een e-mail te sturen naar info@mkhbusiness.nl. Graag hierbij de naam en bestelnummer aangeven, zodat wij je gelijk van dienst kunnen zijn. Wat moet ik doen als mijn levering onjuist is?
Wij besteden uiterste zorg aan het uitleveren van de bestelling. Toch kan het zijn dat er onverhoopt iets mis is gegaan. Excuus hiervoor! In dit geval lossen wij dat uiteraard graag voor je op. Je kunt contact met ons opnemen via info@mkhbusiness.nl. Graag horen wij wat er mis is gegaan en/of er iets ontbreekt. Vermeld hierbij de naam en bestelnummer, zodat wij je gelijk van dienst kunnen zijn. Wij zullen binnen 48 uur contact opnemen met een passende oplossing. Welke wasvoorschriften moet ik aanhouden?
Om de bedrukte kleding te beschermen en in goede conditie te houden, dient de kleding binnenste buiten te worden gewassen. Daarnaast adviseren wij om GEEN wasverzachter te gebruiken, aangezien dit een weekmaker is en dit schadelijk is voor de bedrukkingen. Stop nooit teveel kleding in de trommel en laat het na de wasbeurt nooit langer dan nodig in de wastrommel zitten. Tevens dienen onderstaande wasvoorschriften in acht te worden genomen:
|
MKH Business BVHoge Rijndijk 251 T. +31 (0)172 792 092 KvK-nummer: 808 788 14 Openingstijden:
|
Contactformulier
|

